сряда, 6 март 2013 г.

ОБЯВЯВАНЕ НА ГФО НА ООД В ТЪРГОВСКИЯ РЕГИСТЪР

Оттук можете да поръчате обявяването на вашия ГФО /годишен финансов отчет/ в Търговския регистър. Необходимо е да посочите ЕИК на дружеството и да попълните формата. Аз ще подготвя и ще ви изпратя по посочения от вас електронен адрес /мейл/ проекти на всички изискуеми от Агенция по вписванията документи. Таксата е 50,00 (петдесет) лв. и е окончателна, като в нея е включена и държавната такса в полза на ТР.
           При евентуален отказ по моя вина /във всички случаи освен когато причината за отказа е в самия ГФО/ няма да дължите повторна такса.
           Не е необходимо да заверявате нотариално пълномощното, когато упълномощавате адвокат за представителство пред Агенцията.
           ПРОЦЕДУРА:
         1. Попълнете формата по-долу и я изпратете на  e-mail: adv.ormanova@abv.bg. Въз основа на нея ще направя справка в ТР относно актуалното ви състояние и ще съставя и попълня всички изискуеми документи, съпътстващи обявяването на ГФО и изискуеми от Агенция по вписванията, включително проект на протокол на ОС за приемане на ГФО.
          2. Ще изпратя изготвените от мен документи на посочен от Вас електронен адрес, след което вие трябва да ги подпишете и заедно с ГФО да ми ги изпратите по пощата с обратна разписка за моя сметка.
         3.  Аз ще ви изпратя e-mail за потвърждение на заявката.
         4. Наредете таксата по следната банкова сметка: титуляр: Мая Минчева Орманова, IBAN: BG33STSA93000003967863 BIC: STSABGSF; основание: ДТ и хонорар обявяване ГФО.
         5. След като получа потвърждение за платена такса за услугата ще заявя за вписване ГФО, и ще ви изпратя обратно по пощата всички предоставени ми документи.
         6. СРОК: Срокът за изпълнение на поръчката е 24 часа от потвърждението че документите са изрядни и банковата сметка- заверена с дължимата сума.
         7. За контакти: адв. Мая Орманова, телефон: 0889237230; e-mail: adv.ormanova@abv.bg.


АДМИНИСТРАТИВНИ СВЕДЕНИЯ


  1. Наименование на дружеството:…………………………………………………………

  1. ЕИК: ……………………………….

  1. Лице за контакт: ………………………………………………………………………….

  1. Телефон за връзка: ………………………….

  1. email: …………………………………..

Няма коментари:

Публикуване на коментар